jump to navigation

Çiftçiler Uyduya İsyan Etti May 8, 2009

Posted by Bahadir Sahin in Haber (News), Turkce.
Tags: , ,
trackback


Bulutlu köyünde arazisi olan Mehmet Okay ekilen ürünlerin kontrollerin iyi yapılmamasından dolayı büyük bir mağduriyet yaşadığını ifade etti.

Bulutlu köyünde arazisi olan Mehmet Okay ekilen ürünlerin kontrollerin iyi yapılmamasından dolayı büyük bir mağduriyet yaşadığını ifade etti. Uydudan çekilen fotoğrafların ilk önce böyle bir ürün olmadığını, Ardından yapılan itirazlar üzerine yetkililerin keşfe çıktıklarını ancak bu seferde ekilen ürünü az ve ikinci ürün olarak gösterdiklerini iddia etti.Mehmet Okay yaşadığı sorunları UrfaHA Muhabiri İsmail Arslan’a şöyle anlattı; “ben bulutlu köyünde 75 dönüme yakın pamuk ektim. Ancak uydudan önce bu arazilerin ekilmediği yönünde bize bilgi geldi. Sonra yaptığımız itiraz üzerine keşfe gelen yetkililer bu seferde arazimizi 47 dönüm ve ikinci ürün olarak göstermişlerdir. Hem destekleme konusunda hem de ürünümüzü az göstererek iki defa mağdur edildim.

Yetkililerle yaptığımız görüşmede tekrar keşfe çıkılması konusunda avukatım aracılığıyla başvuru yaptım. Ancak keşfe çıkamayacaklarını belirten yetkililer geçtiğimiz günlerde yakınımdaki bir tarlaya gelerek keşif yapmışlardır. Dolayısıyla hem uydunun yanlış fotoğraflarının hem de keşfe çıkmayan yetkililerin mağduru oldum. Bu konuda yetkilileri göreve çağırıyorum.” Dedi.Bulutlu. Köyünde çiftçilik yapan Mehmet Okay adlı çiftçi bu mağduriyetinin giderilene kadar her türlü hukuki mücadeleyi vereceğini ifade etti.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

